Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да активирам калорифера на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Правилно си избрал първото. Тетка Мара така го е превела.

    Значи имаш калорифер.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Е да, ама дали е активиран или не....това искам да разбера.
      Или щом е маркиран като наличен значи функционира.
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
      EX...Fiat Tempra 1.6

      Comment


      • #18
        Отиди в менюто "тестове" избери "допълнително реле" или каквото е там (на 3 - та позиция е) и цъкни долу вдясно бутона "изпълни".

        Трябва да чуеш да цъкат релетата.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщение
          На моята си тръгва само.Когато навън е под 6 градуса и парното е на HI без значение от позицията за духане си тръгва.Чува се едно щракане 5-10 сек.слес запалването и след една минута идва топлото лека-полека
          При бензиновите модели такава система няма, а при старите предфейсови дизели, системата е със свещи като на повечето дизели.
          Пак казвам, такова работещо чудо няма. Ако някой ми го покаже ще го почерпя. Ама не с "усеща се едно топло" а с мултицет на управляващите релета
          Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
          Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
          Peugeot 508 RXH 02.2013

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от nickgaidarov
            Действително additional heater може да се преведе и като „допълнителен подгревател“, и като „(допълнителен) калорифер“.
            За тези с поне елементарни технически познания оставям да преценят кой в случая го е превел правилно – Тетка Мара или Чичо Идеалист.
            Айде бе, можело да се преведе като допълнителен калорифер. Друг път.
            Това е термин от elearn, който обозначава допълнително отопление - независимо какво.
            Ако влезеш в 166 е печка webasto.
            Ако влезеш в дърта 156 са подгревни свещи на антифриза.
            Ако влезеш в по-малко дърта 156, е споменатият нагревател с реотани в темата.
            1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от nickgaidarov
              Действително additional heater може да се преведе и като „допълнителен подгревател“, и като „(допълнителен) калорифер“.
              За тези с поне елементарни технически познания оставям да преценят кой в случая го е превел правилно – Тетка Мара или Чичо Идеалист.
              Г-н *ай*аров, колко пъти съм ти казвал да поливаш цветята и да оставиш мъжките работи на мъжете, вместо да се напиняш по непонятни за теб въпроси?



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                При бензиновите модели такава система няма, а при старите предфейсови дизели, системата е със свещи като на повечето дизели.
                Пак казвам, такова работещо чудо няма. Ако някой ми го покаже ще го почерпя. Ама не с "усеща се едно топло" а с мултицет на управляващите релета
                Отдавна не карам бензинова Алфа.Със Кросвагон q4 съм и работи безупречно за моя радост.Въя колата е доста топло преди данотлепи стрелката на темперетурата....
                sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                Продавам Алфи на части!

                Comment


                • #23
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:56.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                    Чудесно - само дето в този случай additional heater се превежда като подгревател на антифриза, а не "калорифер" с реотани - което е имала предвид и Тетка Мара.
                    Отново си в грешка. Ето, какво пише да 8 клапаново JTD, произведено през 98 - ма:


                    Description
                    The climate control via the heater unit is insufficient when the engine is cold, especially in Diesel engines which are slow to warm up.

                    These engines may optionally be fitted with a supplementary heater system. This remains active from the moment when the engine is turned on until a certain temperature is reached.

                    The system consists of an additional heating device, located on the engine coolant supply pipe to the heater unit.

                    This device contains three spark plugs (similar to those used to preheat the combustion chamber).

                    The operation of the heater plugs is controlled by a special control unit which operates either one, two or three of them giving 200W, 400W or 600W.



                    Накратко - при старите дизели допълнителният подгрев е реализиран с електрически нагреватели в малкия кръг на охлаждащата система, при по-новите - калорифер.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #25
                      Така колеги, за да се реши спора само малко да се затопли времето и ще легна под жабката да разглобя тази кутийка в която има или няма нагреватели и ще постна тук снимки. Така ще се види кой е прав.
                      А почивните дни мисля с един мултицет да видя дали има ток към трите букси.
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                      EX...Fiat Tempra 1.6

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от nickgaidarov
                        Хм, действително съм чел по форумите, чак да го търся в техническа документация не съм - нали знаеш, че повече ме влечат декоративните растения - разни магнолии, кипариси, ту и и т.н.
                        Но никъде по форумите това не бе оспорено, което ме навежда на мисълта, че е вярно.
                        От друга страна - ако си чак толкова сигурен, че колегата има калорифер - защо не му го активираш?
                        Колко му е на него да отскочи по магистралата от Пловдив до София, а ти така или иначе си известен с идеализма си и безкористната помощ, която многократно си оказвал на колеги.
                        Ами грешно си чел.
                        Ако колата е с вътрешния фейс, то тя е с "калорифер", а ако е със старото табло, то е с подгревни свещи на антифриза.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Comment


                        • #27
                          Колата е вътрешен фейслифт.
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
                          EX...Fiat Tempra 1.6

                          Comment


                          • #28
                            Аз не знам въобще за какво спорите и му приставате на акъла. Кога ще тръгнете зимата с JTD-то и след 2-3 минути ще духа леко топъл въздух? Имаше една песен на Галена - Точно никога.
                            Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                            Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                            Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                              Моят отговор е никак. Това е една система дето всички я знаем че са я сложили но никой не я е виждал да работи. Можеш да я преправиш до полуавтоматично управляема система и тогава ще тръгне малко топлина. За мен са допуснали конструктивен дефект в таблото за управление, който 159 ката е отстранен но при 156 така и не е поправен

                              Не е така системата я има и работи перфектно ще споделя как с колегата ecotronic я подкарахме

                              ---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:44 ----------

                              Първоначално публикувано от ScuderiaItalia Покажи съобщение
                              Аз не знам въобще за какво спорите и му приставате на акъла. Кога ще тръгнете зимата с JTD-то и след 2-3 минути ще духа леко топъл въздух? Имаше една песен на Галена - Точно никога.
                              Спорите само ей така да си мърдате пръстите. Аз съм сигурно първия който зачекна темата преди 3 г. И ДА има решение и не на 2рата минута а на 2 рата секунда духа топло. И ДА с jtd вътрешен фейс.

                              ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

                              И да споделя.
                              Адмирации и Благодарности за колегата ecotronic. С негова помощ и мои идеи го направихме с модул който следи няколко параметеи. Външна температура, температура на двигател, напрежение на алтернатора и обороти на вентилатора.
                              Ефекта е поразяващ. И да иматакава екстра с главно Е.
                              За разлика от повечето тук във форума ние се хванахме и го направихме с общи усилия нищо, че сме на 350 км. разтояние. Ще кача и снимки но ще е след няколко дни.

                              Сега давам думата на иноватора в начинанието. Ако иска да сподели схеми и да затвори много усти. Лека вечер от мен, ще си сипя едно или 2 за почерпка.
                              Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 19:10. Основание: Едит
                              Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                              Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                                Не е така системата я има и работи перфектно ще споделя как с колегата ecotronic я подкарахме

                                ---------- Post added at 17:51 ---------- Previous post was at 17:44 ----------



                                Спорите само ей така да си мърдате пръстите. Аз съм сигурно първия който зачекна темата преди 3 г. И да има решение и не на 2рата минута а на 2 рата секунда духа топло. И ДА с jtd вътрешен фейс.

                                ---------- Post added at 17:57 ---------- Previous post was at 17:51 ----------

                                И да споделя.
                                Адмирации и Блафодарности за колегата ecotronic. С негова помощ и мои идеи фо направихме с модул който следи няколко параметеи. Външна температура, температура на двигател, напрежение на алтернатора и обороти на вентилатора.
                                Ефекта е поразяващ. И да иматакава екстра с главно Е.
                                За разлика от повечеро тук във форума ние се хванахме и го направихме с общи усилия нищо че сме на 350 км. разтояние. Ще кача и снимки но ще е след няколко дни.

                                Сега давам думата на иноватора в начинанието. Ако иска да сподели схеми и да затвори много усти. Лека вечер от мен, ще си сипя едно или 2 за почерпка.

                                А теб какво те спря да активираш управлението му през модула на климатика?
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Comment

                                Working...
                                X